Program Berbuka Puasa & Solat Hajat UPSR 2010

Pada Sabtu 21 Ogos 2010 telah diadakan program berbuka puasa dan solat hajat untuk calon-calon UPSR 2010. Majlis telah diadakan di Masjid Lama Permatang Badak dengan kerjasama HALUAN Pahang dan JK Masjid Lama Permatang Badak. Program telah bermula seawal 5.30 petang dengan dimulai dengan penyampaian ijtima' am yang telah disampaikan oleh Tn Hj Mohd Ghani Salleh, Setiausaha HALUAN Malaysia yang juga merupakan Penasihat SeRIA. Kemudian majlis berbuka beramai-ramai dan diikuti dengan solat maghrib, solat hajat, solat isya' dan solat terawih berjamaah. Sambutan yang hadir amat mengalakkan.

Kepada calon-calon UPRS 2010, diucapkan semoga berjaya dengan cemerlang untuk UPRS 2010 nanti. Sempena bulan Ramadhan yang penuh baraqah ini sama-sama manafaatkan untuk mendekatkan diri dengan Allah dan memohon dariNya agar dipermudahkan urusan peperiksaan nanti. Anak-anak SERIA boleh melakukan yang terbaik, Insya'ALlah.

Catat Ulasan

SeRIA

SeRIA

Laman SeRIA

Assalamu'alaikum .... Selamat Datang ke Blog Sekolah Rendah Ibnu 'Abbas (SeRIA) Kuantan. Sukacita kami memaparkan info terkini aktiviti yang berlaku disekolah sebagai gambaran senario di SeRIA.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP